You are not connected. Please login or register

pengalaman

Go down  Message [Page 1 of 1]

1pengalaman Empty pengalaman on Wed Feb 04, 2009 12:32 pm

apip_gaban

apip_gaban
Senior Member
Senior Member
Pengalaman Saya Dan Kera

Pada suatu pagi yang tenang dan dingin kira-kira 2 tahun sudah, gua memandu kereta sport yang sebiji macam kereta mustang tapi bukan kereta gua, kereta orang lain. Masa itu gua tak mampu lagi beli kereta. Sekarang pun tak mampu. Ah kerajaan letak harga kereta nak mahal saja. Masyarakat pula kata, bila tak pakai kereta, tak ada kelas. Nasib baik masa itu gua tak ada makwe. Sekarang pun tak ada.

Gua memandu tak laju. Lebih kurang 65 mph. Kadang-kadang naik 70 mph. Kalau kereta ter 'drift', dada berdebar, gua pandu 20 mph sekejap. Lama sikit, naik 65 mph balik.

Nak dijadikan cerita, sedang kereta gua meluncur deras, sekumpulan kera dalam lebih kurang 23 orang dengan tua, muda, kecil, remaja, kelihatan di bahu jalan sebelah kiri. Ramai betul. Entah nak ke mana. Gua syak, mereka tunggu bas nak pergi rombongan ke kilang Proton. Tapi tak ada pula tiang bodoh yang ada lambang bas tu.

Sebelah kanan bahu jalan pun ada juga kera rupanya. Oh mereka nak melintas jalan. Ya gua sempat nampak seekor sempat melintas jalan. Mungkin sebab melihatkan kereta gua yang makin hampir, operasi menyeberang mereka tergendala.

Gua makin hampir dan betul-betul hampir ke kumpulan kera. Kelajuan gua tak turunkan. Lagipun gua dalam aksi menurun bukit. Gua mesti ambil kesempatan. Tiba-tiba.

Pow..!! pow..!! kruk...!! krak..! pow..! kenapa mesti melintas masa gua dah betul2 dekat??

View user profile http://separanormal.blogspot.com/

2pengalaman Empty Re: pengalaman on Sat Feb 07, 2009 2:44 am

xaxian

xaxian
Moderator
Moderator
sebab si kera yg ramai tuh ingatkan lu adalah kera jugak...
hahaha...
kelakar ar cter nih...
sama ar mcm gua...
dulu x ader aweks, sekarang pun x ader aweks...
huhuhu....


_________________
Top Man in Te House,,,,
View user profile

3pengalaman Empty Re: pengalaman on Sat Feb 07, 2009 4:32 am

apip_gaban

apip_gaban
Senior Member
Senior Member
cehh.. apasal lu cakap gua mcm kera??lu nak kena jek dekat perut ka??hahaha..ahh lu memang memanjang cakap takda awek..gua minta aiman pun xdapat2..

View user profile http://separanormal.blogspot.com/

4pengalaman Empty Re: pengalaman on Sun Feb 08, 2009 4:33 pm

nicecat

nicecat
Committee Member
hihi...
lawak r korg..
tp apip pnglmn ko mmg lawak yg mmbrgsangkan.. lol!

View user profile

5pengalaman Empty Re: pengalaman on Tue Feb 10, 2009 12:01 am

xaxian

xaxian
Moderator
Moderator
apip nih memang ader pengelaman yg pelik2...
tgok org nyer pun kiter dah pelik...
nih lg pengalaman beliau...
hahaha...
aku dah ckp kat aiman ar...
dier x sudi ar...
kawan pun dier x mau...
maaf berbanyak yer apip kwn aku...
hehehe...


_________________
Top Man in Te House,,,,
View user profile

6pengalaman Empty Re: pengalaman on Tue Feb 10, 2009 11:58 am

apip_gaban

apip_gaban
Senior Member
Senior Member
cilakak la lu org mainkan hati dan perasaan gua..

View user profile http://separanormal.blogspot.com/

7pengalaman Empty Re: pengalaman on Tue Feb 10, 2009 10:55 pm

dalila ayunie

dalila ayunie
Junior Member
Junior Member
weh apip
ko amik dr blog hilangpunca ek
ak pnh bc sebiji entry cmni...hahahah

View user profile

8pengalaman Empty Re: pengalaman on Tue Feb 10, 2009 11:24 pm

Uncle

Uncle
Senior Member
Senior Member
dalila ayunie wrote:weh apip
ko amik dr blog hilangpunca ek
ak pnh bc sebiji entry cmni...hahahah
ko biar betul dalila..
ini kire kes plagiarism..hahaha..
ini pun nk curik ke apip...aduh


_________________
My Gear
Nikon D90, Nikon 18 - 105mm VR, Nikon SB-600

http://eragarage.blogspot.com/
View user profile

9pengalaman Empty Re: pengalaman on Wed Feb 11, 2009 12:33 am

BuildeR99

BuildeR99
Elite Member
Elite Member
apip 'menimba' pengalaman orang ke? pengalaman 580175

View user profile

10pengalaman Empty Re: pengalaman on Wed Feb 11, 2009 6:58 pm

apip_gaban

apip_gaban
Senior Member
Senior Member
ala..nak kasi lu org ceria pun tak boleh..tgk forum neh lembab je..sambutan pun xda..kalau gua xda mesti xceria..hehe..budak part4 lu org penah dgr ni ayat "stupiq buffalo"??

View user profile http://separanormal.blogspot.com/

11pengalaman Empty Re: pengalaman on Sat Feb 14, 2009 1:17 pm

nicecat

nicecat
Committee Member
haha..dr lec yg pling behst yg pnh aku jumpe..

View user profile

12pengalaman Empty Re: pengalaman on Sat Feb 14, 2009 2:14 pm

dalila ayunie

dalila ayunie
Junior Member
Junior Member
hahaha...stupid buffalo mmg ayt famous
pnah dgr ayt 'harapan palsu' x...hahaha
dr lecturer yg sm gak

View user profile

13pengalaman Empty Re: pengalaman on Wed Feb 18, 2009 1:11 am

nicecat

nicecat
Committee Member
cm ko r..suke bg aku harapan palsu kt aku..isk..
huhu

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum